Het overgrote deel van onze producten word verzonden als brievenbuspakje, zodat je niet thuis hoeft te zijn voor je bestelling!
Bezorging
Waar bezorgen wij?
Op het moment bezorgen wij alleen in Nederland via PostNL. Als je niet in Nederland woont kun je alsnog bij ons bestellen en je pakket in Nederland afhalen. Dit gaat als volgt; tijdens het afrekenen vul je bij “Factuurgegevens” jouw gegevens en adres op, dit hoeft geen Nederlands adres te zijn. Vervolgens vink je onder factuurgegevens “Verzenden naar ander adres?” aan. Hier zal je dan een Nederlands adres in moeten vullen waar jouw bestelling bezorgd zal worden. Als je een grotere bestelling hebt en deze als pakket verzonden word heb je ook de keuze om je bestelling bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen. Hieronder lees je meer over de verschillende soorten bezorging.
Soorten bezorging
Al onze bestellingen worden verzonden via PostNL.
Brievenbuspakje
Het overgrote deel van onze producten worden verzonden als brievenbuspakje. Dit is handig omdat je dan niet thuis hoeft te zijn voor je bestelling. Omdat je niet thuis hoeft te zijn om je bestelling te ontvangen kan je bij een brievenbuspakje geen ochtend- of avondlevering kiezen.
Pakket
Als een bestelling niet door de brievenbus past verzenden wij deze als pakket. Deze keuze word automatisch voor je gemaakt bij het afrekenen op basis van de producten in je winkelwagen. Als jouw bestelling als pakket verzonden moet worden krijg je tijdens het afrekenen de keuze tussen “Thuis bezorgd” of “PostNL afhaalpunt“.
Thuis bezorgd: Wanneer je voor thuis bezorgd kiest zal het pakketje bij het door jou opgegeven bezorgadres worden bezorgd. Omdat je thuis moet zijn om je bestelling in ontvangst te nemen kun je zelf de dag van bezorging kiezen. Dit kan tot 5 dagen in de toekomst waarbij zondag en maandag niet mee tellen. Op alle bezorg dagen behalve op zaterdag krijg je ook nog de keuze uit: “Ochtendlevering”, “Standaard bezorging” en “Avondlevering”. Op zaterdag is er alleen “Standaard bezorging” beschikbaar.
PostNL afhaalpunt: Wanneer je voor PostNL afhaalpunt kiest krijg je en kaart te zien met PostNL afhaalpunten bij jou in de buurt, ook kan je voor de lijst weergave kiezen. Als je een afhaalpunt hebt gekozen zal het pakketje bij het door jou gekozen PostNL afhaalpunt geleverd worden en hoef je dus ook niet thuis te zijn op het bezorg moment. Zodra je de melding hebt gekregen dat je pakketje klaar ligt kan je je pakketje bij het PostNL afhaalpunt ophalen wanneer jij tijd hebt. Je pakketje blijft 1 week op het PostNL afhaalpunt liggen. Als hij binnen deze periode niet wordt opgehaald wordt hij teruggestuurd naar ons.
Lees hieronder meer over de levertijden en verzendkosten bij de verschillende soorten bezorgingen.
Levertijden
Besteld op | Afgeleverd aan PostNL op | Bij u Thuis / Bij PostNL punt* |
Maandag voor 20:00 | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag voor 20:00 | Woensdag | Donderdag |
Woensdag voor 20:00 | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag voor 20:00 | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag voor 20:00 | Maandag | Dinsdag |
Zaterdag voor 20:00 | Maandag | Dinsdag |
Zondag voor 20:00 | Maandag | Dinsdag |
*Dit zijn de levertijden die door PostNL worden opgegeven. Het is mogelijk dat je bestelling bij PostNL vertraging oploopt en niet op de hierboven aangegeven dag aankomt. Via de track & trace kan je jouw bestelling volgen en die nieuwe bezorgdatum bekijken. Wij streven er in ieder geval naar dat je bestelling op tijd wordt afgeleverd bij PostNL.
Producten beschikbaar via nabestelling
Er zijn ook bepaalde stickers die wij niet op voorraad hebben, deze stickers worden gemaakt zodra je deze besteld. Bij al onze producten staat vermeld of deze op voorraad zijn of beschikbaar zijn via nabestelling. Als er staat beschikbaar via nabestelling rekenen wij maximaal 7 dagen voor het maken van deze stickers, maar vaak is dit korter. Zodra de stickers klaar zijn en afgeleverd aan PostNL ontvangt u een mail, hierna gelden de standaard bezorgtijden van PostNL zoals hierboven weergeven in de tabel.
Bezorgtijden
Ochtendlevering | Voor 12:00 |
Standaard bezorging | Tussen 8:00 en 18:00 |
Avondlevering | Tussen 18:00 en 22:00 |
Verzendkosten
Soort bezorging | Brievenbuspakje | Pakket |
Standaard bezorging | 4,25 | 6,95 |
Avond levering | – | +1,62 |
Ochtend levering | – | +14,36 |
Track & Trace
Zodra we jouw pakketje afleveren bij PostNL ontvang je automatisch een e-mail met daarin een link naar ons eigen portaal waar je jouw bestelling kan volgen en nog meer van ons kunt zien. Ook kun je via hier naar ons portaal. Hier hoef je enkel je barcode en postcode in te vullen en dan kan je ook jouw pakketje volgen.
Vertraging van uw bestelling
In sommige gevallen is het mogelijk dat je bestelling vertraging oploopt bij PostNL en bijvoorbeeld een dag later aankomt. Heel veel kunnen wij hier niet aan doen. Mocht het nou zo zijn dat je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via mail op info@tinocustoms.nl.